Velkommen til skolen

Vi har et ønske om, at både elever og forældre informeres så grundigt som muligt om, hvad der foregår på skolen, og har på vores hjemmeside forsøgt at samle mange nyttige informationer om skolen. Vi glæder os til et godt samarbejde, hvor eleverne skal møde fællesskabets værdier, faglige udfordringer og mange gode oplevelser, som forhåbentlig skaber glæde. Det skal være rart at gå på Brårup Skole og skønt at møde forskellige kammerater og engagerede voksne, der stiller krav, og hvor der er gensidige forventninger til hinanden.

Brårup Skole har sin egen identitet og sjæl, som vi kalder ”Den brårupske Ånd”, der står for sammenhold og engagement med plads til alle.

Med håb om, at I har valgt netop Brårup Skole, fordi vi har mange tilbud og en solid grundholdning, ser vi frem til et mangeårigt samarbejde.

Ved fælles indsats kan vi gøre en forskel for barnet!

Jette Præstholm, skoleleder

Gå til vores Værdigrundlag