Kontantfri betaling og Webshop

Det første kort er gratis og bestilles ved at sende en mail til bmar@skivekommune.dk eller hakk@skivekommune.dk med angivelse af  elevens navn og klasse. Når kortet er klar modtager I en mail og kortet kan herefter hentes på skolens kontor.

Efterfølgende kort koster 25 kr. pr. stk. og bestilles gennem webshoppen. Kortet vil som udgangspunkt ligge klar til afhentning på skolens kontor i løbet af nogle få dage.

Vær opmærksom på at det er samme kort der bruges til skolemad, madordninger SFO og i vores klubber. Har eleven et kort til en af disse områder, kan samme kort bruges de øvrige steder.

For at kunne benytte vores Webshop, skal man være oprettet med konto. Dette er samme konto, som bruges i forbindelse med Skive Kommunekort. Efter login klikkes på "Webshop (Brårup Skole)" og det er nu muligt at handle som i enhver anden webshop. Vælg vare, læg i kurv og betal. I vores Webshop kan købes og betales for aktiviteter, madordninger, medlemskab J&U klubben, nyt Elevkort m.m.

Hvis I oplever problemer med eller har spørgsmål til systemet, oprettelse af konto, indbetaling m.m. skal I kontakte firmaet Net og Data der administrerer systemet.

Telefon: 7025 4600 (kl. 09.00 - 13.00)         Mail: info@elevkortet.dk          Information og vejledninger

Konto og Webshop

Vejledning webshop.pdf

Shape Created with Sketch.