Fravær

Ved sygdom benyttes Aula. Når I er logget ind klikkes på "Fravær Forældreindberetning" der ligger som en widget i højre side på Overblik i Aula. Herefter klikkes på knappen "Meld syg" hvorefter der åbnes en ny side hvor I kan melde syg og se historik for sygdom. Har I flere børn kan I øverst ”skifte” mellem dem. Hvis I benytter appen skal I scrolle øverst mod højre og klikke på ”Fravær Forældreindberetning”. Herefter er det samme procedure som hvis I er logget ind i Aula. Læreren vil med det samme kunne se at eleven er syg i fraværsoversigten.

Planlagt fravær skal meddeles skolen på forhånd. Fravær af en dags varighed aftales med klasselærer, fravær mere end 1 dag aftales med skolens ledelse.

I vedhæftede folder kan I finde mere info omkring regler for fravær.

Folder regler om fravær.pdf

Shape Created with Sketch.