Fritidsbrugere

Foreninger (Fritidsbrugere) der ønsker at benytte vores lokaler, haller og gymnastiksale skal ansøge ved Skive Kommune, klik her for mere information.

De tildelte områder kan kun benyttes i skolens åbningsperioder. Det er således ikke muligt at benytte dem i f.eks. sommerferie, vinterferie og lignende medmindre der er ansøgt specifikt om det.

Klassearrangementer, forældreråd m.m. (interne arrangementer) skal ansøge her.

Lokaler skal efterlades i ordentlig stand og der skal holdes opsyn med brugerne. Vær derfor opmærksom på ubudne gæster.

I tilfælde af at brandalarmen aktiveres skal der påregnes en regning på 6.000 kr.

Flere Døre styres elektronisk, men vær opmærksom på om de manuelle døre og vinduer er lukkede når I forlader området.

Adgang foregår med brik og nøgle, som udleveres og afleveres på skolens kontor.

Ved aflysning, skal der gives besked senest dagen før.

Det skal forventes, at der kan ske aflysninger fra skolens side grundet arrangementer, terminsprøver, eksamen og lign.

Ved spørgsmål og fejlmeldinger sendes en mail til serviceleder Bo Marciniak på bmar@skivekommune.dk.

Her kan der angives hvilke områder der ønskes adgang til.